الخميس، 28 أغسطس 2008

تااااااااااااج جميييييييييييييل


السلام عليكم ورحمه الله
هذا التاج الجميل وصلنى من الأخ حسن حنفى
وده اول تاج يجيلى وشكله كده اخر تاج
ربنا يوفقنى فى الإجابات
هههههههههههههههههه

س1 : من أنت ؟
انا إنسان بسيط يحب الخير للناس اولا ولنفسه ثانيا
ومحبوب بين الناس لكن مشكلتى الوحيدة
باعشق الوحدة والإنفراد كتير
كلام يضايق انا عارف ههههههه

س2 : ممكن تقولى إيه اللى فى بطاقتك دلوقتى ؟
إيه يعنى --- اه عادى هههههههه
اسمى محمد محمود إبراهيم
طالب جامعى لسه بس فى بكالوريوس السنة دى
كلية الحاسبات والمعلوفات طبعا جامعة المنصورة ههههههههه
عايش فى مكان ما على الساحل اقصد ولاية البحار الغارقة
عرفتو ايه هى ----------
دمياط بلد المشبك طبعا عارفينها
تاريخ الميلاد : بلاش اقوله لأنكو مش هتصدقوا
خصوصا اننى فى بكالوريوس
بس هاقوله 1/4/1989
الديانة -- الحمد لله مسلم
الحالة الإجتماعية : اعزب ومش عاوز اغيرها فى البطاقة
ههههههههههههههههههه

س3 : ايه اللى بتحلم بيه دلوقتى ؟
بصراحة هما حاجات كتيربس اهمهم
اعمل عمرة الأول
وبعد كده ربنا يسهلها بقى

س4 : اقرب شخص ليك مين دلوقتى ؟
بصراحة والدتى هى كل حاجة فى حياتى
عاوز افرحها بأى طريقة
طبعا هتقولو ووالدك مالوش نفس
والدى للأسف توفى من 7 سنين
يالا الحمد لله

س5 : امته بتحس بالسعادة ؟
انا بحس بسعاده فى حاجات كتيره اهمها
انى اشوف والدتى بتضحك قدامى وفرحانه
وكمان انا بساعد الناس واشوفهم فرحانين
وكمان اما اقعد اذكر الصلاة على حبيبنا النبى
صلو عليه
صلى الله عليه وسلم

س6 : بتعمل ايه لما تكون مضايق ؟
اولا انا مش من السهل انى بضايق ومش من السهل انى ازعل بسرعة
ما بضايقش إلا فى الحاجة الشديدة قوى
واما اكون مضايق بصلى على حبيبنا النبى
صلو عليه
صلى الله عليه وسلم

كفاية كده
انا عارف طولت فى الإجابات شوية
هههههههههههههههههه
ربنا يصلح حال الجميع
وكل سنة وحضراتكم طيبين بمناسبة شهر رمضان
وربنا يجعلنا ربانين ولا يجعلنا رمضانين فقط
ءءءءءءءءءءءءءءءامين
سلالالالالالالالام
فى رعاية الله

هناك 5 تعليقات:

حسن حنفى يقول...

بجد اجابات متميزه

ربنا يحققلك اللي بتتمناه

ويخلي والدتك

كل سنه وانت طيب

رمضان كريم

MeMe يقول...

ليا الشرف يافندم .. لزيارتك بلوجتى وزادنى الشرف لما عجبتك وتركت لى تعليق .
الاجابات طبعا تحفة . وجميلة أوى
وحاجة تسعدنى انه يكون فى تشابه بينا

-ربنا يحقق لك امنياتك كلها ان شاء الله
وعقبالى كدا لما السنة دى تخلص عل خير وأبق فى بكالريوس حاسبات ومعلومات
بس ازاى صحيح بكالريوس حاسبات ومعلومات وانت مواليد 1989؟؟
تقبل مرورى يافندم .
وياريت زيارتك الجميلة لبلوجتى تتكرر
slaaaaaaaaaaaaaaamz

EMMF يقول...

السلام عليكم ورحمه الله

حسن حنفى
جزاك الله خيرا على ردك الجميل
وكل سنة وانت طيب
**************************
meme
لينا الشرف يأنسة انك تدخلى مدونتى
وإن شاء الله السنة دى هتعدى على خير وهتبقى فى بكالوريوس السنة الجاية إن شاء الله

الجزء اللى حضرتك مش مصدقاه ده صح
انا داخل المدرسة وانا مكملتش 5 سنين
كوسة يعنى ههههههههههههههه
وكل سنة وحضرتك طيبة
سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام
فى رعاية الله

wafaa يقول...

السلام عليكم
شىء طبيعى انك تحب الوحدة والاتفراد لانك طالب ف حاسبات , شويةكده الانفراد ده هيقلب بلسعان وجنان
كمان سنتين شغل فى البرمجة هتلاقى نفسك عصبى جدا والله يكون فى عون مامتك بقا.
انا مش بهزر على فكرة حاول تخرج من وحدتك باسرع وقت , نحن السابقون وانتم اللاحقون فى الجنان

ويارب تحقق كل امانيك وتفرح ماما دايماوتكون الولد الصالح اللى يدعو لبابا

تحياتى
وفاء

EMMF يقول...

السلام عليكم
wafaa
جزاكى الله خيرا على ردك الجميل
بس بصراحة حضرتك جاية لسه تنصحينى دلوقتى
انا الحمد لله وصلت للمرحلة فوق الجنان
هههههههههههه
صدقينى انا فعلا اما اجى اشتغل برمجة بقعد ب12 ساعة وبعدها بقعد اضحك كده من نفسى ما اعرفش ليه وازاى
لو حضرتك عندك حل الحقينى بيه
لأنى حاولت ابعد عن الوحدة ماعرفتش خالص
وكل سنة وحضرتك طيبة
سلالالالالالالالالالالام
فى رعاية الله