الأحد، 27 يوليو 2008

أجمل احساس فى الكون


اجمل احساس فى الكون
هى الراحة والسعادة والفرحة
مش هقول زى ما الفنانة اللى بيقولو ان اسمها اليسا
اجل احساس فى الكون انك تعشق بجنون
او انك تكون مع حبيبك أو حبيبتك
انا معترض لأن ممكن يكون فى وقت انت واقف او قاعد مع
حبيبك أو حبيبتك ومالكش نفس تكلمه بس هتكلمه علشان
ما يجيبلكش استمارة ستة إلا تلت
هههههههههههههههههههه
اللى انا عاوز اقوله
اجمل احساس فى الكون الفرحة والراحة النفسية اما تكون بتبص
لوجه طفل صغير زى الطفل اللى قدامكم ده
طفل جميل زى العسل قوى تحب تبصله على طول مش هتزهأ منه
اما اكون مضايق او زعلان بفتح الصورة دى وابصلها
مع انى مش بزعل بسهولة انا بزعل فى المواقف الصعبة قوى قوى
قوىىىىىىىىىىىى اللى بتحتاج الزعل فعلا
كلما انظر إلى هذه الصورة
احس بالراحة والأمان وكأن صورة الطفل
كالسحر بتسحرنى وتشيل الغموم والهموم من نفسى
ده اكيد لأنى بحب الأطفال جدا جدا جدا جدا ....إلخ
جرب الحكاية دى
كل ماتكون مضايق بص فى وجه طفل وابتسم له
بصراحة ضحكة الطفل قدامى بتنسينى همومى وبضحك كمان قوى
مش هتتصوروا فرحتى بتبقى قد ايه اما الاقى طفل بيضحك اى طفل
مش شرط اعرفه
الطفولة رمز البراءة والنقاء والحيوية والحياة السعيدة



هناك 7 تعليقات:

zOzO يقول...

اول كومنت كالعاده يعني
هههههههههههههههههههههههه


بعد كدا بفلوس لو سمحت بقي
عندك حق والله
الاطفال دول حاجه كدا من عند ربنا
انا كتير بقعد مع رانيا اللي انا حكيت عليها دي ونقعد نتكلم وكانها قدي او انا قدها


ربنا ما يجيب زعل يارب
ابدا
تحياتي
معلشي الدنيا غامقه دلوقت

EMMF يقول...

السلام عليكم
اولا انا سعيد جدا بإنك تكونى أول كومنت
فى مواضيعى
ثانيا ما اكدبش عليكى الأطفال هم حياتى

ثانيا ليه الدنيا غامقة دلوقتى
هو حضرتك رديتى الصبح اه ده الصبح ده احل وقت بصراحة فى اليوم كله
ربنا يفتحها عليك يارب
ويفرحك كمان وكمان
سلالالالالالالالالالام
فى رعاية الله

EMMF يقول...

نسيت اقولك على حاجة
حضرتك قولتى عاوزه بعد كده بفلوس
اوكى ما عنديش مانع
عاوزاه بالدولار ولا اليورو ولا الين ولا الدينار ولا الجنيه الغلبان المصرى
ههههههههههههههه
انا تحت امرك فى الحكاية دى خصوصا انا اتغرمت امبارح فى بلاط الشقة يالا مش مشكلة
ههههههههههههههههههههههه
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام

zOzO يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
zOzO يقول...

يعني هبقي انا وبلاط الشقه يبقي حرام
خلاص نخليها من غير فلوس
بنزكي عن نفسنا بقي
وناخده ف الاخره
ههههههههههههههههه



انا عارفه ان الصبح دا احلي وقت طبعا بعد الفجر
بس انا كنت بسمع هاني شاكر الحلم الجميل
مش هتكلم بقي هتفهم لوحدك
ههههههههههههه


هه غامقه ولا ؟
ومش عارفه هي جات ازاي اول اغينه
انا اتصدمت اصلا
المهم مش اقفلها بقي
لا
هههههههههههههههههههه
فضلت اعيد فيها كتيررررر اوووووووووي


يلا بقي طولت عليك
سلام

EMMF يقول...

السلام عليكم
اولا لا طولتى ولا حاجة
بصراحة انا سعيد جدا بردك السهل الممتنع ده اللى بيخلينى اموت على نفسى من الضحك هههههههههه
ثانيا شكلك كده مغرمة بأغانى هانى شاكر
انا يعنى بحب استمع شوية لأصالة وشوية لأم كلثوم
بصراحة بحس هى دى الأغانى الى تتسمع
ثالثا بلاش غامقة دى ربنا يفتحها عليكى يارب وتبقى مفتوحة فى وشك يارب فى كل حاجة صعبة ههههههههههه
انا بقى اللى فعلا طولت عليكى
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام
فى رعاية الله

حسن حنفى يقول...

بوست مميز وجميل

الاطفال من اجمل الاشياء في حياه الشخص

تقبل مروري